Hemma igen :D

Hej hej sötisar, hur mår ni? Jag & fanny sitter här & dricker te, Vi e dödströtta, vi skrek, hoppade och dansade med händerna i luften, DAMP! :D  snart ska vi se Tummelisa haha! hon ska sova över eftersom vi kom hem 12 typ =P Erikas mamma fyllde år så hon kunde inte följa med, blev Linnea & fanny ist, och sen mötte vi Carro och Lana där :)

Vi stod längst fram vid gallret, Snacka om ingen luft..och trycket! Trycket va inte så dödligt som jag trodde, det var mer luften som gjorde att man svimma, det fanns liksom ingen!
 
Folk svimmade & vakterna bärde ut dom, spännande tycket vi :) Fast fanny höll också på svimma & jag höll på att spy haha. Security vakterna gav alla längst fram vatten hela tiden för att man inte skulle svimma, så nu kan man säga att jag har AIDS, eller? massa andras saliv på juh :o 
 
Nej haha, roligaste var ju att jag skrek "BLONDINBELLA !!!!" hela tiden, utan anledning, typ :D  Men ja, det var roligt att så längst fram & det ska jag nästa gång med ;P fast då ska jag ha en ihopfällbar stol, tjock huvtröjja, vatten & matsäck med mej! haha :p 
 
Långt inlägg :) Men nu vet ni hur det är att vara längst fram :D Haha. Puss på er  ♥ //trötta lisa (& fanny)

Kommentarer

Skriv något sött:

Ditt fina namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser ;))

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0