Barnhemmet >=F

Hej på er :p känns som jag bara var tvungen att blogga nu haha ;p länge sen vettni ^^ man måste ju skriva av sig lite XD Hm, Vad görs då folket ? (A)

Jag håller på att *tanka* barnhemmet ^^ Ska titta med Linnea och annika (?) sen, och kanske fler då =P Med chips o sånt ni vet haha mysit! :D Lång skoldag idag men jag tycker måndagar är rätt okej, Jag & annika åt i centrum på vår lunchrast som typ börjar 10 O.o och efter det köpte jag en klocka som abbe ska få i present :D Yesyes ingen stress här inte, nästan köpt alla presenterna nu och  de e 1 månad tills han fyller! Grattis baby <3 Är i stor skuld till annika nu haha!

Ska nog äta nu, vi ses senare gosegrisar ♥

Kommentarer
Postat av: Animissen

tack för dom söta orden älskling... hämtar dig 5 i 8 i morgon... natti älskling

2008-09-15 @ 21:07:44
URL: http://animissen.blogg.se/

Skriv något sött:

Ditt fina namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser ;))

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0