En stolt lisa

Hej på er :D Skolan är äntligen slut :P Vi hade "DISA" idag, - din inre styrka aktiveras, Oh herregud man fyllde i något papper också typ "Har du haft gråt attacker"? osv, Hur i hevlete fick jag 44 poäng? resten fick ju runt 10-20..Hur som helst, jag vet att jag inte är ett emobarn och det är det ända that matters. Hoppas förresten att ni haft en ok skoldag :)
 
Som ni vet har jag lovat att diska efter middagen, men efter skolan sa vi inget om! Men jag är så snäll så jag gjorde det ändå (A) hoppas på extra lön hahahaha! Nämen nu ska jag ner till biblioteket (läs : mitt andra hem) och plugga! Ses!
 
Puss /Lisse

Kommentarer
Postat av: Animissen

Lycka till. jag går till kfum nu..

2008-09-11 @ 16:43:41
URL: http://animissen.blogg.se/

Skriv något sött:

Ditt fina namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser ;))

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0