Jag fortsätter att drömma..

"Godkväll?" Haha :P Är så trött så jag kan dö. Nästan. Har sovit i 3 timmar när jag egentligen borde gjort läxorna som är till imorgon, Damn you människa who släckte lampan
 
Jag har alltid trott att det är en liten söt chihuahua jag vill ha, eller ett marsvin.., men igentligen tror jag det är kaninbebis jag vill ha..Saknar bara lilleskutt så mycket, vem kan slå den här sötingen? Är nog rädd att jag "ersätter" honom med en annan kanin om jag köper en ny, det är ju inte snällt..
 
Jag gillar inte folk som ersätter sina döda djur med nåt nytt redan någon vecka efter! Vad visar det för respekt för sitt gamla djur? So om det är dött? Jag tycker iaf man ska sörja längre än 1 vecka..

 

 
Men nångång, då tänker jag skaffa en sån här 
 
 
 
xoxo /L-si

Kommentarer
Postat av: Animissen

söta bilder =D

saknar han med RIP SKUTT

2008-09-08 @ 22:48:06
URL: http://animissen.blogg.se/

Skriv något sött:

Ditt fina namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser ;))

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0