Jag sörjer mitt liv som förkyld

Eeh...ja något sånt..
 
Sitter iallafall här med en brännande/svidande hals och ögon, och känner mej yr & varm samtidigt! Herregud kan det bli värre? ja faktist. haha :P

 som tröst sitter jag här med min bamsekopp med bilar på o dricker te! :D Såklart dränkt i 50 liter socker, 70 liter honung, och bara 1 liter mjölk! Mums! Nu blir det säkert snart bättre :) Bara att hoppas att jag får högre feber imorgon så jag missar skolan ^^ Hihi. Eller nej, det vill jag ju inte? Hmm! 
 

bild från google
 
 Och ja, jag vet hur ointressant min blogg är. Men faktist så skriver jag det jag vill och har lust med så shuttafcukup.


Kommentarer
Postat av: Animissen

hur fick allt det plats i den lillakoppen? glöm ej talriken i morgon.

2008-09-16 @ 22:13:29
URL: http://animissen.blogg.se/

Skriv något sött:

Ditt fina namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser ;))

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0