Låt mig dela med mig av min bästa vän..

...Biblioteket! Wow! Det är så tyst, fridfullt (?) och mysigt där! Ni ska bara veta hur mycket jag fick gjort! *Så jävla stolt*
tror faktist jag drar dit imorgon och pluggar lite extra på läxorna, skadar ju inte när man har betyg? :P Någon som hänger med? (A)



Dom har god chocklad (Cacaocream) också som gör läxläsningen ännu roligare (godare) haha! 


 
Sen så har jag och mamma kommit överens om att om jag diskar varje kväll efter middagen (Jag erbjöd mej att duka också :p sånt är skojj hihi) så ska jag få 300 kr i veckan (söndagar höhö!) Det blir 1200 i månaden, för att diska varje dag, tar ju bara typ 30 min. Bra va?! Extra kosing för mej! bara bra, för jag har en jävla saker jag behöver inhandla!

=
 
Idag missade jag topmodel :( Inte roligt..andra gången i rad :/  Men next time då jävlar.
 

 
 
Hoppas ni haft en bra dag & isf har en fortsatt bra dag :) Läggdags 4 me. Byebye honeybunnys! <3
 
(Obs! alla bilder är från Google, Diskbilden är knappast min bild, så äckligt mycke disk har vi absolut inte, haha)
 
/Pussis Lissekisse

Kommentarer
Postat av: Animissen

kan följa med dig nästa vecka... i morgon är läx fri dag ( nästan ska göra so och lite spanksa på kvällen... god natt...

2008-09-10 @ 22:50:49
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: Animissen

fins det inte typ läxhjälp i stora bibblan?

2008-09-10 @ 22:51:17
URL: http://animissen.blogg.se/

Skriv något sött:

Ditt fina namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser ;))

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0