Ojdå.

Haha va grymt jag hade namnsdag igår (a) det visste jag inte  ^^. Tack Amanda & Annika <3
 
Idag kan man säga att jag är frisk :P 90% frisk iallafall :p Så nu måste jag plugga ikapp. fyhelvetesåtråkigtjaghatarattplugga - Om jag ligger efter. 
 
Jag har blivit så duktig. Jag kan plugga framför datorn! Det kunde jag inte förrut hihi. Men ett tips är att läsa alla bloggar du ska först, spela lite, & Det du nu vill haha. Då kan du koncentrera dej bättre =)
 
Nu har jag en lång lista på läxor. Bäst att jag börjar ^^ Ses! <333


 
/Liso
 
 
HK - Matsedel + prov
NO - Prov
SV - Prov
ENG - text + glosor
SO - Läsa sid 190 - 195
MA - tal 90~+ läxa 6, diagnos?
SPA - Jag har ingen aning ^^

Kommentarer
Postat av: Animissen

sp- text och övningar

2008-09-21 @ 12:33:13
URL: http://animissen.blogg.se/

Skriv något sött:

Ditt fina namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser ;))

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0