Undra vad jag får i födelsedags present?


Kanske en chihuahua? ♥  

Eller massor av pengar?!..Extensions? tandblekning? nån superacnekräm? äh det finns ju inte ..:o
2 marsvin skulle inte skada :D

Jag är 99% säker att jag får 1400:- av pappa, eftersom jag jämt får 1 hundralapp mer varje år? Hm, lite pengar skulle ju inte skada :p har massor av saker jag vill ha! Oh! t.ex : 
 
ansiktsmasker
Extensions?
diadem
någon tröja?
tågbiljett?
Små saker som jag kan piffa till rummet med sen?

Hm..Ja egentligen massor av saker jag bara inte kommer på just nu!
 
    
 
  
 
 
Men vi får väl se imorgon vad jag får av pappa :O Håll tummarna för cash! det behöver jag. haha! <3
xoxo //den vackra törnrosa!!!

Kommentarer
Postat av: helin

hej hej jag vet inte om jag hinner skriva imorgon om inte so grattis i forskott och vem vet du kanske for nott fron frankrike ner jag kommer :) det kanske blir lite sent men men

2008-09-02 @ 22:05:44
URL: http://h3lin.blogg.se/
Postat av: Animissen

Grattis i förskott

2008-09-02 @ 22:20:52
URL: http://animissen.blogg.se/

Skriv något sött:

Ditt fina namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser ;))

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0