Ungdomsmottagningen med skolan

Hej på er! Hur mår ni socker..grisar! HAHA. xP
 
+
 
Ja min konstiga humor, Hur som helst! Måndagar är bäst! Bild, stöd, och några till OK lektioner!
men idag var klassen på UM *ryser* Ja ni vet, ganska roligt, dom berättar om fittan osv haha och såklart är de
flesta allmänt omogna och bara skrattar o ställer fjantfrågor osv,
 
Men barnmorskan som skulle berätta allt för oss var jätte snäll! Hon jag gick till senast var så sur så ja
kände mej bara jobbig, så när alla hade gått passade jag på att fråga det jag ville i hennes lilla "kontor" och
hon förklarade massa saker för mej :p Nu blir det mycke mindre läskigt hos gynekologen när jag fattar vad
man gör hos en sån =P

 
//kramisar o pussisar från lissessa

Kommentarer
Postat av: Animissen

äter upp dig snart =D

2008-09-08 @ 17:35:56
URL: http://animissen.blogg.se/

Skriv något sött:

Ditt fina namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser ;))

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0